تبلیغات
كهكشان نیوز

كهكشان نیوز

10 روش زیرکانه برای کاهش وزن

نویسنده: Admin 1392/10/25 دسته بندی : علمی و پزشکی ,
شبکه ایران / عادات غیر معمول زیر باعث کاهش وزن می شوند اما باید بخاطر سپرد که نکات زیر یک برنامه برای رژیم غذایی نیست. بلکه یک برنامه برای شیوه صحیح زندگی است

.تکرار مداوم عبارت " می توانم این برنامه را در 21 روز کامل کنم "باعث ایجاد احساس سلامتی و افزایش انرژی می شود.


بوییدن موز ،سیب یا نعناع
شاید بوییدن این میوه ها کاری خنده دار به نظر برسد اما از تاثیر فوق العاده آن بر از دست دادن وزن غافل نشوید.تحقیقات نشان می دهد افرادی که موز ،سیب و نعناع را استشمام می کنند کمتر احساس گرسنگی کرده و وزن شان را از دست می دهند.گفته می شود بوییدن موز ،سیب و نعنا به مغز احساس سیری را القا می کند.
نصب آینه
غذا خوردن مقابل آینه اشتها را کم می کند .با توجه به تحقیقات اخیر افرادی که جلوی آینه غذا می خوردند یک سوم از میزان مصرف غذایشان کاهش پیدا می کند.به نظر می رسد نگاه کردن و توجه به خود از طریق تماس چشمی برخی استانداردهای درونی و اهداف را در مغز منعکس می کند به عبارت دیگر نگاه کردن در آینه تلاش برای از دست دادن وزن را به خاطر می آورد.
فضای آبی رنگ
بسیاری از رستوران های مجلل و گرانقیت دنیا بویژه فست فودها فضای داخلی شان را با رنگ آبی محصور می کنند.آبی رنگی است که اشتها را مهار می کند.بهتر است ظروف غذا و دستمال سفره و رومیزی به رنگ آبی انتخاب شوند.در عوض از انتخاب رنگ های قرمز ،زرد و نارنجی برای رنگ سفره و ظروف غذا پرهیز شود این رنگ ها فرد را به پرخوری تشویق می کنند.
عکاسی از مواد غذایی
به جای اینکه به محض دیدن بشقاب غذا به آن حمله ور شوید دوربین عکاسی را برداشته و عکس های زیبایی تهیه کنید.مشاهده بصری مواد غذایی مصرف غذا را محدود می کند
پوشیدن لباس های تنگ
بسیاری از زنان دارای تناسب اندام هنگام صرف شام از لباس های تنگ استفاده می کنند و یک روبان رنگی دور شکم می بندند آنها به محض اینکه نوار دور شکم شان شروع به تنگ شدن می کند دست از خوردن بر می دارند.
پرهیز از اندازه گیری مداوم وزن
به جای اندازه گیری وزن با تراوزی اندازه گیری در باره آنچه در حال تغییر است ،تمرکز کنید.تعریف از دست دادن چربی های بدن و شل شدن لباس ها نزد دوستان و اعضای خانواده سطح انرژی و انگیزه را برای از دست دادن وزن بالا می برد.
شرکت در روابط اجتماعی
گردش در محیط بیرون از خانه و شرکت در پیاده روی گروهی اشتها را کم می کند.همچنین رعایت اصول هنگام سفارش دادن غذا در رستوران و آداب غذا خوردن به همراه دوستان منجربه کاهش کالری دریافتی می شود.




ادامه مطلب ... نظرات :


آمار بازدید

کل بازدید ها :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل مطالب :

    بروزرسانی :

درباره ما

    ایجاد کننده وبلاگ : Admin

HitLeap - Auto Traffic Exchange

تبلیغات
  • طراحی قالب توسط پارس تولز
  • ParsTools.Com
.CopyRight © 2010 - 2011 HOSSEINEHSAN Group , All Rights Reserved ©